Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Các Hoạt Động Khởi Động Trong Bài Dạy Đọc Hiểu Nhằm Nâng Cao Hứng Thú Học Kỹ Năng Đọc Hiểu

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 27, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-27_15-29-41.png
    Sử Dụng Các Hoạt Động Khởi Động Trong Bài Dạy Đọc Hiểu Nhằm Nâng Cao Hứng Thú Học Kỹ Năng Đọc Hiểu Cho Học Sinh Lớp 10
    How to teach and learn English effectively is a big concern of most teachers and language students. Many students at Kien An High School find it boring to study reading lessons. This study is intended to investigate the use of warm-up activities and their effects on the 10th form students at Kien An High School and to make some suggestions to improve the quality of learning reading lessons. The study was conducted to answer the questions: What are warm-up activities? Are warm-up activities an effective technique for motivating 10th form students to learn reading skill? The author took a sample of 94 students at Kien An High School. Data from the questionnaires was analyzed quantitatively and qualitatively.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: GS. TS. Hoàng Văn Vân
    • Tác giả: Nguyễn Thị Tuyết Nhung
    • Số trang: 49
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1060428&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/CA179CC698A2C2B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page