Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Các Thủ Thuật Gợi Mở Để Khuyến Khích Học Sinh Lớp 10 Nói Trong Các Giờ Học Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-12_11-2-9.png
    Sử Dụng Các Thủ Thuật Gợi Mở Để Khuyến Khích Học Sinh Lớp 10 Nói Trong Các Giờ Học Tiếng Anh Tại Trường Trung Học Phổ Thông Lưu Nhân Chú, Thái Nguyên
    Nowadays, English is used all over the world for communication. It is necessary for everybody in the world in general and in Vietnam in particular to communicate in English with people from other countries. In the field of language teaching, CLT has been widely applied in Vietnam recently. However, its result is not effective. According to Le and Roger (2009), “in recent years, national curriculums based on CLT principles have been introduced into school systems in many Asian countries but the results have not always been successful”. In many English c lassrooms, students have few opportunities to speak English. The communicative approach emphasizes ways to increase student-talk and decrease teacher-talk. In the teaching situations, the students usually keep quiet in English lessons. Many students with good knowledge of grammar can be good at reading and writing exercises but they cannot express themselves in English. It is hard for them to respond spontaneously and naturally.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phan Hoàng Yến
    • Tác giả: Hồ Sỹ Thanh
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006464
    https://nitro.download/view/3D18408789FE837
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page