Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Cap (Quá Trình Áp Dụng Cụm Từ Kết Hợp) Để Phát Triển Việc Sử Dụng Cụm Từ Kết Hợp

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 10, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-10_14-32-19.png
    Sử Dụng Cap (Quá Trình Áp Dụng Cụm Từ Kết Hợp) Để Phát Triển Việc Sử Dụng Cụm Từ Kết Hợp Trong Các Bài Viết Của 1 Nhóm Sinh Viên Năm Thứ 2 Hệ Đào Tạo Chuẩn
    Writing is deemed to be difficult because it involves employing a variety of skills from generating ideas, being grammatically correct to using appropriate language to express opinions in the process of writing (Ross, 1968, p. 253). Students do not seem to have difficulty forming a central idea and using correct grammar. What is challenging to them is how to use the target language appropriately to convey a message precisely and add more meaning to what they express. It is difficult to solve this problem, especially for lowlevel students, despite teachers‟ search for materials suitable for teaching writing, commitment to correcting students‟ written work, and adoption of many methods to teach vocabulary (Hsueh, 1994, p. 1). In his opinion, the utilization of collocations may help to address this difficult problem because it enhances not only accuracy but also fluency.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Đinh Hải Yến
    • Tác giả: Nguyễn Thị Dung
    • Số trang: 98
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006535
    https://nitro.download/view/F1CA316B2995048
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page