Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Đọc Rộng Có Hướng Dẫn Nhằm Cải Thiện Việc Học Từ Vựng Ngẫu Nhiên Cho Sinh Viên Chuyên Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_21-57-44.png
    Sử Dụng Đọc Rộng Có Hướng Dẫn Nhằm Cải Thiện Việc Học Từ Vựng Ngẫu Nhiên Cho Sinh Viên Chuyên Anh Năm Thứ Nhất Tại Trường Cao Đẳng Sư Phạm Hưng Yên
    The study aimed to examine whether EFL extensive reading could lead to increase incidental vocabulary of elementary-level EFL learners and evaluate the learners‟ opinions about the ER program. The participants were 25 freshmen majored in English at Hung Yen Teachers‟ Training College. They were asked to read 6 graded readers within a twelve-week EFL extensive reading program. The vocabulary pretest and posttests were administered to measure learners‟ incidental vocabulary learning gains in the 118 selected target words achieved through the program. Results revealed that the significant vocabulary gains were achieved by the participants after the EFL extensive reading program, suggesting that the EFL extensive reading treatment had produced a beneficial effect on the incidental word learning gains of the participants with elementary EFL competence.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Nguyễn Thị Bích Hạnh
    • Số trang: 74
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1062334&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/8CA488A8B65651C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page