Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Giáo Cụ Trực Quan Nhằm Gây Hứng Thú Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Không Chuyên Học Nói

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_10-24-12.png
    Sử Dụng Giáo Cụ Trực Quan Nhằm Gây Hứng Thú Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Không Chuyên Học Nói Tiếng Anh Ở Trường Cao Đẳng Du Lịch Hà Nội
    Students‟ poor involvement in speaking lessons is one of the concerns of classroom teachers. It is documented in the literature that students‟ involvement in language lessons in general and in speaking particular depends on cultural, linguistic, and effective factors. There has been a variety of different pedagogical solutions recommended to increase students‟ involvement in speaking lessons. The choice of those solutions is depend on what factors that inhibit students‟ involvement. I was in charge of teaching English to class C5B2, which has 40 non major English first year students at Hanoi Tourism College. Lifelines pre- intermediate written by Tom Hutchinson Ann Ward is currently chosen to teach English. Lifelines pre - intermediate was chosen because it has some good points. First, in this book, the students are guided to an understanding of the new language, rather than just have examples of it on the page.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lê Văn Canh
    • Tác giả: Vũ Thị Kim Loan
    • Số trang: 50
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005683
    https://nitro.download/view/5569D94B9997802
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page