Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Hình Thức Ghi Nhật Kí Để Tự Đánh Giá Sau Bài Dạy Của Giáo Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 14, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-14_10-27-35.png
    Sử Dụng Hình Thức Ghi Nhật Kí Để Tự Đánh Giá Sau Bài Dạy Của Giáo Viên Nhằm Nâng Cao Chất Lượng Giảng Dạy Ở Khoa Tiếng Anh, Trường Đại Học Sư Phạm Hà Nội
    Reflective practice has become a major focus in ESL/EFL teacher education programs worldwide since it is undoubtedly beneficial and essential for professional growth and more effective teaching. As cited in Maat and Zakaria (2010), reflection has contributed to self improvement (Schon, 1983). This will lead to the changes in teachers’ cognition and teaching practices (Cooney, Shealy & Arnold, 1997, cited in Maat & Zakaria, 2010). According to Cohen and Hill (2000), reflection can be used as a tool to investigate teaching practices in order to achieve meaningful educational reform. Some people may argue that experience is the key to professional growth as teachers form routines and strategies to deal with recurring situations of teaching.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Nguyễn Thị Minh Thanh
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006417
    https://nitro.download/view/909432A6EF12F8D
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page