Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Hoạt Động Hợp Tác Trong Việc Dạy Kỹ Năng Nói Cho Học Sinh Lớp 12 Không Chuyên Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-13_12-48-7.png
    Sử Dụng Hoạt Động Hợp Tác Trong Việc Dạy Kỹ Năng Nói Cho Học Sinh Lớp 12 Không Chuyên Tiếng Anh Tại Trường Trung Học Phổ Thông Chuyên Bắc Ninh
    Entering the 21st century, under the impact of globalization Vietnam is facing a range of political, social, economic, technological and educational changes. It is widely accepted that the shift from a central economy to a mixed system with both socialist and market sectors since the late 1990s has required the Vietnamese education system to carry out remarkable changes. Today, people insist that education and training must not only be able to equip students with new scientific and cultural knowledge but also develop their reasoning thought, creative abilities and team work skills. Language teaching is a complex process involving many interrelated factors. Besides suitable and effective methods of teaching language, classroom interaction is considered as the most vital element in language learning process.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Trần Hiền Lan
    • Tác giả: Nguyễn Thúy Nhung
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005792
    https://nitro.download/view/134E12DDB46C2F3
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page