Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Hoạt Động Nhóm Để Làm Giảm Bớt Sự Lo Lắng Của Học Sinh Trong Giờ Học Nói

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_21-36-45.png
    Sử Dụng Hoạt Động Nhóm Để Làm Giảm Bớt Sự Lo Lắng Của Học Sinh Trong Giờ Học Nói
    In Vietnam for some recent decades, English has taken more and more important role in almost all aspects such as: politics, economy, culture, communication, education and information technology, especially since Viet Nam adopted its open door policy and become a member of WTO. English helps Vietnamese labours to have access to latest information in the world and take part in the world labour force with English as an international means of communication in this modern age. However, it is the fact that using English for real communication in general, with limited English speaking ability is a big problem for Vietnamese learners. The traditional teaching and learning English at high schools in Vietnam leads to the fact that students are inclined to develop reading and writing skills seem to remain a big problem to Vietnamese learners, meanwhile speaking and listening skills are almost ignored.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phạm Minh Hiền
    • Tác giả: Đinh Thị Thúy
    • Số trang: 66
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006437
    https://nitro.download/view/167518B45A39F4C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page