Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Hoạt Động Thuyết Trình Nhằm Nâng Cao Động Lực Học Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 10

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 18, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-18_10-22-47.png
    Sử Dụng Hoạt Động Thuyết Trình Nhằm Nâng Cao Động Lực Học Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 10 - Nghiên Cứu Hành Động Tại Trường THPT Dân Lập Đoàn Thị Điểm
    It is an incontrovertible fact that the need of using English as an efficient means to be successful in such an integrated world has been increasing among the youth when they start their real careers. Although this has become a great motive that considerately enhances the situation of teaching and learning English language in Vietnam, students‟ attitudes and motivation to learn the subject are completely different from region to region, even classroom to classroom. While many Vietnamese youngsters put a lot of their time and efforts in learning English, many others appear to be too indifferent to the necessity of mastering the language. The issue might stem from various reasons but above all, it is supposed to be students‟ low motivation to learn this subject that causes the problem.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Nguyễn Hoàng Huyền
    • Số trang: 84
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006040
    https://nitro.download/view/2C8AE5C38CDFB23
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page