Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Một Số Hoạt Động Bổ Trợ Nhằm Nâng Cao Hiệu Quả Việc Học Từ Vựng Chuyên Ngành Cho Sinh Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_13-51-41.png
    Sử Dụng Một Số Hoạt Động Bổ Trợ Nhằm Nâng Cao Hiệu Quả Việc Học Từ Vựng Chuyên Ngành Cho Sinh Viên Năm Thứ Ba Khoa Du Lịch Học, Trường Đại Học Khoa Học Xã Hội Và Nhân Văn, ĐHQG Hà Nội
    Together with teaching General English (GE), many teachers are now required to teach English to students of different fields such as tourism, medicine, engineering, etc. namely English for Special Purposes (ESP). Many universities in Vietnam, including the University of Social Science and Humanity, Hanoi, have paid more attention to ESP and offered ESP courses to English learners, especially to non – major students. Despite many similarities to GE, ESP is viewed difficult to teach by language teachers due to unfavourable working conditions, lack of subject knowledge, and, sometimes, the language itself with many terms, expressions, and structures. Teaching and learning ESP in general and ESP vocabulary in particular are a matter of concern for many linguistic researchers and teachers.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Kim Văn Tất
    • Tác giả: Phạm Thanh Việt
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005643
    https://nitro.download/view/3952BAC440DBCB6
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page