Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Một Số Hoạt Động Trước Khi Viết Nhằm Phát Triển Kỹ Năng Viết Cho Học Sinh Lớp 11

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_10-7-6.png
    Sử Dụng Một Số Hoạt Động Trước Khi Viết Nhằm Phát Triển Kỹ Năng Viết Cho Học Sinh Lớp 11 Tại Trường THPT Tiên Du Số 3 Tỉnh Bắc Ninh - Một Số Nghiên Cứu Hành Động
    It is undeniable that English is the international medium of communication in the fields of science, technology, culture, education, economy, politic and so on. It is also considered a means to promote mutual understanding and cooperation between Vietnam and other countries in the world. Since Vietnam officially joined WTO, the importance of English has been recognized more and more widely. For its role, English has been not only a compulsory subject in almost all high schools in Vietnam but one of the three major subjects in the high school final examination and in the entrance exam to some universities and colleges as well. Together with the development of English, there are many changes in the curriculum for high school students. In the past, the contents in the textbook mainly focused on grammar, reading and speaking. Listening and writing in contexts were almost neglected. Students could practice listening skill only by listening to their teachers.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phan Thị Vân Quyên
    • Tác giả: Nguyễn Thị Lợi
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005698
    https://nitro.download/view/0C267282B3A9125
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page