Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Những Hoạt Động Khích Lệ Để Tăng Cường Sự Tham Gia Của Học Sinh Lớp 10

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-2_15-45-22.png
    Sử Dụng Những Hoạt Động Khích Lệ Để Tăng Cường Sự Tham Gia Của Học Sinh Lớp 10 Trong Các Giờ Học Nói Ở Trường THPT Lý Thường Kiệt, Bắc Giang
    A lesson in general, an English speaking lesson in particular can not be said to be successful without students‟ active participation. Second foreign language learners should be offered the opportunity to get involved in the lessons and fulfill their learning orientations. The aim of carrying out this action research was to enhance students‟ participation in speaking lessons by using stimulation activities. The thesis, therefore, examines the students‟ level of participation in speaking lessons at Ly Thuong Kiet High School. Additionally, the study aims to find out the factors affecting the students‟ participation. The study was conducted in the form of an action research, with the subjects of study being forty students of class 10A2 of Ly Thuong Kiet High School. Forty students participated in completing questionnaires reflecting their appreciation of learning speaking English and what factor affects negatively their participation.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Đoàn Thị Vân Yên
    • Số trang: 73
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055531&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/9B4830D734D642C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page