Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Phần Mềm Phát Triển Khả Năng Phát Âm Cho Sinh Viên Chuyên Ngành Tiếng Anh Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-1_13-36-40.png
    Sử Dụng Phần Mềm Phát Triển Khả Năng Phát Âm Cho Sinh Viên Chuyên Ngành Tiếng Anh Năm Thứ Nhất - Nghiên Cứu Hành Động Tại Trường Đại Học Hồng Đức
    In the last decades, the general goals of teaching have primed the effective use of the spoken language to establish successful communication. That is why there has been a steady growth in the attention to the magnitude of speaking and pronunciation teaching. This fact has brought about an emergent debate about models, goals and particularly, the methodology used for speaking and pronunciation teaching. A number of research studies have dealt with pronunciation teaching and problems students face in English pronunciation. The research findings have revealed that pronunciation frequently interferes with communication. As a matter of fact, communication may break down when people pronounce incorrectly. Moreover, learners with good pronunciation are usually more proficient speakers and more successful language learners than those with poor pronunciation.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đỗ Tuấn Minh
    • Tác giả: Trịnh Thị Hằng
    • Số trang: 50
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005722
    https://nitro.download/view/76CE0235AA00C01
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page