Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Phương Pháp Dạy Học Giao Nhiệm Vụ Để Tăng Cường Sự Tham Gia Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_10-59-22.png
    Sử Dụng Phương Pháp Dạy Học Giao Nhiệm Vụ Để Tăng Cường Sự Tham Gia Của Học Sinh Trong Các Giờ Học Nói - Nghiên Cứu Hành Động Tại Trường Trung Cấp Đức Thiện
    English has been extensively studied and taught in Vietnam for decades. However, there exists some weakness in the teaching and learning of the speaking skill in non-English major courses at vocational schools, colleges and universities. I realize that most of students have many problems in learning this skill. It is due to the fact that the common teaching approach applied is teacher-centered and lectureoriented, which normally results in learner passiveness and non-involvement in English speaking activities. Since I started teaching at Đức Thiện vocational school, I have always been trying my best to help my students speak better. However, I have had many frustrations because my students are always inactive in speaking lessons. In fact, at the beginning of each new course, teachers of English at DTVS always make as many efforts as possible to teach speaking skill carefully.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thu Hiền
    • Số trang: 65
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1035729
    https://nitro.download/view/4E104CD475986C1
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page