Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Phương Pháp Hỗn Hợp Nghiên Cứu Niềm Tin Của Học Sinh Về Việc Học Từ Vựng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 28, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-28_15-31-20.png
    Sử Dụng Phương Pháp Hỗn Hợp Nghiên Cứu Niềm Tin Của Học Sinh Về Việc Học Từ Vựng
    The construct of learner beliefs is a topic that has gained much attention in education in recent years. Nearly two decades of research has revealed that beliefs about second/foreign language learning are strong influential factors on learning achievements. This study explores the beliefs about vocabulary learning held by the secondary school students specializing in English, their employed vocabulary learning strategies as well as the extent to which their beliefs influenced their use of vocabulary learning strategies. The participants were 95 secondary school students of the English-specialization stream in one specialized secondary school in Quang Ninh province. The study used a mixed-methods design with questionnaires and interviews being the instruments of data collection.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Minh Hiếu
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1057312&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/5983A8789FB17F4
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page