Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Phương Pháp Phỏng Vấn Nghiên Cứu Về Động Lực Phát Triển Chuyên Môn Của Giáo Viên Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-2_15-20-47.png
    Sử Dụng Phương Pháp Phỏng Vấn Nghiên Cứu Về Động Lực Phát Triển Chuyên Môn Của Giáo Viên Tiếng Anh Tại Một Trường Trung Học Phổ Thông
    The study deals with the theories of the motivation for EFL teachers in participation in PD. It is important that it is carried out to investigate the case of EFL teachers at HaiAn high school. The researcher uses the methods such as interviewing closely EFL teachers to understand their attitude to professional development, and the participants all have positive attitude toward PD. At the same time, the researcher studies the professional development activities that EFL teachers participate. In accordance with the theory mentioned in chapter one, the EFL teachers all take part in the same formal and informal PD activities, especially the reflective practice. Also, the participants are asked to talk about their opportunities and challenges for their professional development. The result shows that the EFL teachers have strong motivation for PD, although they have some certain obstacles in participation in this process. The study also gives suggestions of measures to overcome difficulties when taking part in professional development.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Đào Thị Huyền
    • Số trang: 50
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055551&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/836C3CE642A9A29
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page