Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Phương Tiện Nghe Nhìn Để Làm Giảm Sự Lo Lắng Của Sinh Viên Trong Giờ Học Nghe

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_10-28-27.png
    Sử Dụng Phương Tiện Nghe Nhìn Để Làm Giảm Sự Lo Lắng Của Sinh Viên Trong Giờ Học Nghe - Một Nghiên Cứu Hành Động Tại Trường Cao Đẳng Y Tế Thanh Hóa
    Recently, technology has been recommended to be used in education with a view of providing learners with more learning opportunities. Videos are among the technologies that are believed to have significant influences on second or foreign language learning. This type of technology is said to allow teacher to create virtually the target language environment into classroom so that live or prerecorded news, music, sports from all over the world can be viewed by students in real time. The advantages of using video in the language classroom have been recognized by many researchers in applied linguistics. The main advantage of using video as a technology for language teaching is considered to be its ability to present and immerse learners into complete communicative situations (Lonergan, 1984).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hà
    • Số trang: 74
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1035735
    https://nitro.download/view/7F57E4EA5FE3448
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page