Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Sách Giáo Khoa Practice Maths 1 Để Dạy Toán Bằng Tiếng Anh Cho Học Sinh Khối 1

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_10-38-3.png
    Sử Dụng Sách Giáo Khoa Practice Maths 1 Để Dạy Toán Bằng Tiếng Anh Cho Học Sinh Khối 1 Trường Tiểu Học Minh Khai 1- Khó Khăn Và Một Số Giải Pháp
    Content and Language Integrated Learning (CLIL) has become the umbrella term describing both learning another (content) subject such as Maths or Science through the medium of a foreign language and learning a foreign language by studying a content-based subject. In ELT, forms of CLIL have previously been known as 'Content-based instruction', “English across the curriculum” and “Bilingual education”. This approach in education started in Europe in 1970s and has been spreading widely since 1990s. In Vietnam since 1998 when a pilot project involving the teaching of Maths and Science through English at Grade 1 started in Ho Chi Minh, the concept of English Bilingual Education (EBE) or the term Content and Language Integrated Learning (CLIL) was little known. CLIL lessons have only been described as modern subject lessons like those that could also take place in the learners‟ mother tongue.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thị Minh Tâm
    • Tác giả: Nguyễn Thị Phúc
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1035732
    https://nitro.download/view/E01E86503B81A95
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page