Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Sơ Đồ Tư Duy Để Giúp Sinh Viên Ở Trường Trung Cấp Nông Lâm Thanh Hóa Tái Sử Dụng Từ Vựng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_11-13-18.png
    Sử Dụng Sơ Đồ Tư Duy Để Giúp Sinh Viên Ở Trường Trung Cấp Nông Lâm Thanh Hóa Tái Sử Dụng Từ Vựng
    To satisfy the social demand for English competence, more and more people are learning English nowadays and in many colleges or universities English has been chosen as one of the basic compulsory subjects. English learners at colleges or universities have a diverse background of English because they come from different provinces in Vietnam. Vocabulary is an important element in second language acquisition. By learning new words, learners can enhance their listening, speaking, reading and writing as well as improve comprehension and production in second language. Wilkins (1972) emphasizes the importance of vocabulary as “Without grammar, very little can be conveyed, without vocabulary, nothing can be conveyed”. Although students‟ English level is not homogenous, they have a common difficulty in recycling English vocabulary.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Đỗ Bá Quí
    • Tác giả: Lưu Văn Hậu
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1035725
    https://nitro.download/view/2E71B6CE0F28D94
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page