Luận Văn Thạc Sĩ Sử Dụng Thủ Thuật Gợi Mở Trong Giờ Dạy Nói Tiếng Anh Của Giáo Viên THPT Sơn Tây, Hà Nội

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 15, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-15_15-21-13.png
    Sử Dụng Thủ Thuật Gợi Mở Trong Giờ Dạy Nói Tiếng Anh Của Giáo Viên THPT Sơn Tây, Hà Nội
    Second Language Acquisition theories acknowledge that the importance of the ability to speak is a key to success in the process of second language learning. Pattison (1992) confirms that when people know a language, they mean being able to speak a language. The essential role of speaking skill in language learning is undeniable. Similarly, most learners of English, especially those who are upper secondary school students, agree that the ability to express themselves freely in English in communication is of great value for their future careers. For upper secondary students, the ability to communicate fluently and effectively in English has been of primary significance. However, the fact shows that only a small proportion of students can perform communication well in foreign language. The majority of them still remain embarrassed when they have a conversation in a foreign language. In some particular cases, students fail to speak a single word in English.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Lương Quỳnh Trang
    • Tác giả: Cao Thị Hồng Phương
    • Số trang: 66
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011535
    https://nitro.download/view/35EBC69329ACE17
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page