Luận Văn Thạc Sĩ Sự Hình Thành Bản Ngã Nghề Nghiệp Của Giáo Viên Tiếng Anh - Trường Hợp Của Giáo Viên Mới Vào Nghề

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_11-53-50.png
    Sự Hình Thành Bản Ngã Nghề Nghiệp Của Giáo Viên Tiếng Anh - Trường Hợp Của Giáo Viên Mới Vào Nghề
    This present study seeks to explore the construction of professional identity of a novice EFL teacher in Vietnam, identify the factors that have influence on this process and how these factors interact with each other in constructing and complicating the teacher‟s professional identity. The instruments for data collection to serve the aim of the research are narrative inquiry and semi – structured interview. After a careful long time of collecting and analyzing data, it is revealed in the study that the teachers‟ professional identity construction is highly complex and affected by a number of factors, including personal, contextual and socio-cultural factors. These factors have interaction and close connection to each other that it is completely hard to isolate them. The findings of the research are expected to be significant in providing valuable insights into EFL teachers‟ process of identity formation and reconstruction with reference to a particular working environment.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Vũ Thị Thanh Nhã
    • Tác giả: Nguyễn Phước Ái Phương
    • Số trang: 72
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1062982&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/08A3F57869A34DB
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page