Luận Văn Thạc Sĩ Sự Yêu Thích Và Phản Hồi Của Học Sinh Về Phương Pháp Chữa Lỗi Ngữ Pháp Của Giáo Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 6, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-6_11-57-38.png
    Sự Yêu Thích Và Phản Hồi Của Học Sinh Về Phương Pháp Chữa Lỗi Ngữ Pháp Của Giáo Viên - Một Nghiên Cứu Điển Hình Tại Trường Tiểu Học Dân Lập Lê Quý Đôn, Hà Nội
    This study aims to explore the fit between teachers’ written feedback on grammatical errors and the students’ preferences and strategies for handling the feedback on their written works in a primary school in Hanoi. The study used a triangulation of participants and methods in which the practice of feedback was seen from the perspectives of students and teachers. Data were collected from students’ worksheets, questionnaires and interviews. Firstly, worksheets of 25 fourth-graders marked by two teachers were collected in order to work out the teacher’s feedback types on grammatical errors. Participants were then asked to fill in the questionnaires concerning their feedback preferences. Finally, semi-structured interviews were employed to seek for students’ responses to the feedback they received. The results indicated that students’ preferences for teacher feedback vary from class to class and the students’ strategies for handling feedback varied depending on the type of feedback each teacher gave on the students’ paper.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phạm Minh Tâm
    • Tác giả: Trần Thị Phương Chi
    • Số trang: 71
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1052911
    https://nitro.download/view/1C91DCD338F8632
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page