Luận Văn Thạc Sĩ Tác Động Của Chất Lượng Giáo Viên Đối Với Việc Học Nói Của Học Sinh Trung Học Ở Vùng Nông Thôn

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_21-32-49.png
    Tác Động Của Chất Lượng Giáo Viên Đối Với Việc Học Nói Của Học Sinh Trung Học Ở Vùng Nông Thôn
    English has undergone many changes in teaching and learning in Vietnam over the last few decades. Demand for learning English even becomes stronger when Vietnam applies its open door policy. English turns out to be the leading factor in a smaller and smaller world. Learners want to be able to master English to a high level of accuracy and fluency. Employers too insist that their employees have good English language skills, fluency in English is a prerequisite for success and advancement in many fields of employment in today‟s world. However, in rural upper-secondary schools (RUSs), though English is a compulsory subject, it fails to equip students with enough knowledge and skills, especially speaking skill. Even, The Ministry of Education and Training (MOET) has developed new textbooks, equipped more facilities to better the teaching and learning English, the fact is not changed.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Hà Cẩm Tâm
    • Tác giả: Đào Xuân Hùng
    • Số trang: 51
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005761
    https://nitro.download/view/076D919C2FD66B9
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page