Luận Văn Thạc Sĩ Tác Động Của Hướng Dẫn Trực Tiếp Đến Việc Học Từ Vựng Của Học Sinh Lớp 11 Trường THPT Gia Viễn B

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 23, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-23_10-42-27.png
    Tác Động Của Hướng Dẫn Trực Tiếp Đến Việc Học Từ Vựng Của Học Sinh Lớp 11 Trường Trung Học Phổ Thông Gia Viễn B - Một Nghiên Cứu Hành Động
    This study, which is an action research project, sets out to examine the impact of direct instruction on the vocabulary retention of 11th form student at Gia Vien B High School in Ninh Binh and to gain their self-evaluation of the impact of teachers‟ direct instruction on their vocabulary retention at the same time. The research started with a semi-structure interview to explore students‟ attitudes toward and their problems in learning vocabulary. Based on results of this analysis, the researcher decided to design activities to present vocabulary through direct instruction during a six-week intervention. During this period, the students had to take a post-treatment test and a delayed post-treatment test which were designed to measure their retention of taught words.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Thị Ngọc Quỳnh
    • Tác giả: Vũ Ngọc Hải
    • Số trang: 86
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1067648&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/5EFD296044A27F3
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page