Luận Văn Thạc Sĩ Tác Động Của Những Hình Thức Phản Hồi Chữa Lỗi Viết Của Giáo Viên Đối Với Việc Học Viết

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 9, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-9_9-46-5.png
    Tác Động Của Những Hình Thức Phản Hồi Chữa Lỗi Viết Của Giáo Viên Đối Với Việc Học Viết Của Học Sinh - Nghiên Cứu Hành Động Đối Với Học Sinh Lớp 12 Chuyên Anh Tại Trường THPT Chuyên Lương Văn Tụy, Ninh Bình
    This action research is conducted in an attempt to investigate the effects of three different types of written corrective feedback on students’ writing performance at Luong Van Tuy Gifted High Schools in Ninh Binh Province. The study also proposes some recommendations of the use of teacher written corrective feedback in writing classes. To achieve the aims of the study, thirty five 12th form English major students were chosen to participate in an action research. After a preliminary investigation was carried out, a writing instruction course was designed, and different types of teacher written corrective feedback were applied. The data were collected through the analysis of students’ writing and students’ free narratives to measure the students’ progress in their writing performance. The results of this research showed that teacher corrective feedback helped reduce students’ linguistic errors over time.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: PGS.TS. Lê Văn Canh
    • Tác giả: Trần Thị Thu Thủy
    • Số trang: 85
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1066880
    https://nitro.download/view/AB72DAA128805C7
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page