Luận Văn Thạc Sĩ Tăng Cường Tính Tự Chủ Học Tập Thông Qua Việc Huấn Luyện Kỹ Năng Đánh Giá Chéo

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_21-43-1.png
    Tăng Cường Tính Tự Chủ Học Tập Thông Qua Việc Huấn Luyện Kỹ Năng Đánh Giá Chéo Nghiên Cứu Tìm Giải Pháp
    Learner autonomy has been a central theme in educational debate over the last thirty years. In mainstream education, there has been a paradigmatic shift away from teacher-centred learning towards more individualized or participative models of the learning process, and trends in language teaching have mirrored the developments in mainstream educational practice (Nunan, 2000). In EFL, moves towards greater learner independence have been advocated for both practical and pedagogical reasons, with a view to offering greater flexibility of timetable and syllabus, while making learning more learner-centred, more motivating and more efficient (Dickinson, 1987).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Phan Thị Ngọc Lệ
    • Số trang: 131
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006435
    https://nitro.download/view/302B8E748455D9B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page