Luận Văn Thạc Sĩ Thái Độ Của Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Việc Sử Dụng Ngôn Ngữ Đầu Tiên Trong Các Lớp Học Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_10-45-51.png
    Thái Độ Của Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Việc Sử Dụng Ngôn Ngữ Đầu Tiên Trong Các Lớp Học Tiếng Anh Tại Trường THPT Ba Vì, Hà Nội
    English language has been considered as an international language for a long time. However, in the 21st century its importance has been rising significantly and English has become a compulsory school subject in many countries in the world, including Vietnam. This new position of English in schools leads to an increase of interests in the English teaching methodology. One of the current interests deals with the use of first language (L1) in the teaching and learning of English as a foreign language (EFL). The use of L1 when teaching and learning English is one of the major issues that have dominated in the area of (FL) acquisition for the last few decades both locally in Vietnam and internationally elsewhere. Since the early 1990s Communicative Language Teaching (CLT) has quickly become popular in Vietnam.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lê Thế Nghiệp
    • Tác giả: Nguyễn Thị Như Quỳnh
    • Số trang: 49
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006000
    https://nitro.download/view/8CBE912FCE5B894
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page