Luận Văn Thạc Sĩ Thái Độ Của Học Sinh Đối Với Phản Hồi Thông Tin Chữa Lỗi Của Giáo Viên Trong Môn Viết

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_11-36-13.png
    Thái Độ Của Học Sinh Đối Với Phản Hồi Thông Tin Chữa Lỗi Của Giáo Viên Trong Môn Viết Ở Trường THPT Dân Tộc Nội Trú Tuyên Quang
    Today English is considered one of the most important factors to the trend of globalization in all fields of life over the world. Thus, English as Second Language has been taught in many countries and the demand to use English fluently as well as to acquire four basic skills is becoming essential among all students. As a result, methodology has been studied for years to find out the most effective ways of teaching and learning English. In Vietnam, high school students have to acquire four skills of English as reading, speaking, listening and writing when they study English. Among them, writing is considered the most difficult skill. Clearly, Vietnamese students are often much anxious about writing and afraid of making errors in writing classrooms. Nevertheless, they need to be encouraged to see it as a means of learning, rather than demonstrating learning. In order to do this, students need to be provided with opportunities to respond to constructive feedback on their work.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Hoàng Thị Hồng Hải
    • Tác giả: Bàn Thị Kim Thanh
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011205
    https://nitro.download/view/DBCFD2E86FAE8EB
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page