Luận Văn Thạc Sĩ Thái Độ Của Học Sinh Lớp 11 Đối Với Phản Hồi Dưới Dạng Viết Của Giáo Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_10-11-34.png
    Thái Độ Của Học Sinh Lớp 11 Đối Với Phản Hồi Dưới Dạng Viết Của Giáo Viên
    The study explores 11th graders‟ attitudes towards written corrective feedback in an English class. Data were collected by means of a Likert-scale questionnaire, which was administered to 314 students of 11th grades, 38 of whom were English-specialising students and 276 of whom were non-English-specialising students. The questionnaire elicited information on the students‟ attitudes towards teachers‟ utilisation of various corrective feedback types. Results show that the students had a positive attitude towards corrective feedback, be they English-specialising or non-English-specialising. The results of this study can be viewed as a valuable contribution to existing research findings in the realm of corrective feedback.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Lê Văn Canh
    • Tác giả: Nguyễn Bích Hiền
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1066758&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/19879A2E6446431
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page