Luận Văn Thạc Sĩ Thái Độ Của Học Sinh Trường THPT Nguyễn Siêu Về Vai Trò Của Học Thuộc Lòn

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_22-42-38.png
    Thái Độ Của Học Sinh Trường THPT Nguyễn Siêu Về Vai Trò Của Học Thuộc Lòng Trong Chiến Lược Học Từ Vựng
    Vietnam is step by step reaching to the association and development of the world with many open-door policies. Education which gets plenty of effects from outside belongs to that flow. Learning and teaching English become a very important factor not only in education itself but also in country’s development. English plays a role as the most important foreign language in Vietnam. Both English and English learning appears in a huge number of researches as a proof of this phenomenon. When talking about Asian students, Robinson (2000) proposes, “many will agree they are quiet, diligent, shy, attentive, and keen to learn and seldom cause problems in class. Do we know and understand their learning styles and problems? What is known about Asian learners?” A number of studies as Watkins & Biggs (1996) edited collection on “The Chinese Learner: Cultural, Psychological and Contextual Influences” has especially focused on understanding Chinese English learners.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lê Thế Nghiệp
    • Tác giả: Trần Thị Phương
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005742
    https://nitro.download/view/79DD355B548C014
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page