Luận Văn Thạc Sĩ Thái Độ Của Sinh Viên Đối Với Cách Thức Phản Hồi Dưới Dạng Viết Của Giáo Viên Trên Bài Viết

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_10-20-0.png
    Thái Độ Của Sinh Viên Đối Với Cách Thức Phản Hồi Dưới Dạng Viết Của Giáo Viên Trên Bài Viết Của Sinh Viên Trường Cao Đẳng Nghề Bưu Chính Viễn Thông
    This study investigates the students‘ attitudes towards teachers‘ written feedback at Vocational College of Posts and Telecommunications in Hanoi. The participants included 80 non-English major freshmen. The data were collected from survey questionnaire and the interview with 12 students at different level of English proficiency. The results show that the students highly valued the importance of teacher‘s feedback and had different attitudes towards each type of them; especially they prefer direct feedback to the others. It is suggested that the use of direct should be maintained regularly, so as to not only satisfy student‘s interests on writing, but also improve students‘ writing fluency by practicing writing. In terms of the students‘ comprehension of teacher written feedback, the results show that most of them had difficulty in understanding uncoded and content feedback.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Lê Hùng Tiến
    • Tác giả: Lê Hải Đoàn
    • Số trang: 80
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1063023&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/7A47C0C04D18E36
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page