Luận Văn Thạc Sĩ Thái Độ Của Sinh Viên Đối Với Việc Học Giáo Trình Functioning In Business Bằng Phần Mềm Dyned

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 16, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-16_11-27-8.png
    Thái Độ Của Sinh Viên Đối Với Việc Học Giáo Trình Functioning In Business Bằng Phần Mềm Dyned - Một Khảo Sát Đánh Giá Đối Với Sinh Viên Năm Thứ Hai Của Trường Đại Học Kinh Doanh Và Công Nghệ Hà Nội
    In the past, English lessons were normally taught through conventional classroom instruction, in which, most often than not, the teacher would be teaching in front of the classroom, while students were passive recipients of knowledge. However, presently technology has had a great influence on the educational practices in the classrooms in which computer-based technology is very much in use to enhance instruction and transfer the focus from the teacher to the students in the learning process (Bork, 2001; Ertmer, Gopalakrishnan & Ross, 2001). Incorporating technology in the classroom is beneficial to the students in a number of ways: assisting students‟ understanding of concepts, enhancing students‟ motivation in exploring, investigating, conjecturing, creating and discovering principles, and making generalization and connections (Wertherimer, 1990); engaging students involvement in the learning process (Guha, 2003) and motivating them.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Bàng
    • Tác giả: Nguyễn Thị Như Quỳnh
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006074
    https://nitro.download/view/356CBE902015C9C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page