Luận Văn Thạc Sĩ Thái Độ Của Sinh Viên Trường CĐSP Nghệ An Về Hoạt Động Học Mang Tính Hợp Tác

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_20-48-38.png
    Thái Độ Của Sinh Viên Trường CĐSP Nghệ An Về Hoạt Động Học Mang Tính Hợp Tác Và Các Hàm Ý Cho Việc Đào Tạo Giáo Viên
    Co-operative learning has attracted a great attention in the last few decades for its value as one of the startegies which help to provide students with more opportunities to learn from each other. By cooperating with each other in solving learning tasks in the classroom, the students at the same time create a favourable and active learning atmosphere, thereby making use of each other‟s resources. Over the last few decades, Cooperative Learning (CL) has become a popular practice in both mainstream education and in second/ foreign language education. There has been empirical evidence to justify the effectiveness of CL in promoting mastery of knowledge and skills among students of various abilities and ages. Regarding second/foreign language learning, students, through cooperation, become more actively involved in their lessons and thus, they have more chance to use the target language than they are in the whole class arrangement.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Hoàng Thị Bích Thủy
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005775
    https://nitro.download/view/60D6CABE497610A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page