Luận Văn Thạc Sĩ Thiết Chỉnh Một Số Hoạt Động Nói Trong Sách Tiếng Anh 10 - Cách Để Giảm Bớt Những Khó Khăn

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 16, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-16_11-53-30.png
    Thiết Chỉnh Một Số Hoạt Động Nói Trong Sách Tiếng Anh 10 - Cách Để Giảm Bớt Những Khó Khăn Của Học Sinh Trong Việc Học Kỹ Năng Nói - Một Trường Hợp Ở Trường THPT Nông Cống II, Thanh Hoá
    Teachers of English have faced many obstacles in developing students’ macro language skill, and the desire of how to improve the effectiveness of English speaking lessons is really a strong motivation for this study. The study aims at investigating the necessity of adapting English speaking activities, finding how to adapt them and then suggesting some appropriate speaking activities for ‘Tieng Anh 10’ to help the 10th form students at Nong Cong II school have more changes to practice speaking and improve their speaking ability. The subjects involved in the study are 125 10th form students and 7 teachers who are currently teaching or have taught speaking to 10th form students. The data collected from questionnaires, interviews, notes from classroom observation and then feedbacks from both teachers and students reveal that it is vitally necessary to adapt English speaking activities to facilitate English speaking process and enable students to speak naturally and frequently.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Tô Thị Thu Hương
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thu Hằng
    • Số trang: 77
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006046
    https://nitro.download/view/EE99A3588F63502
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page