Luận Văn Thạc Sĩ Thiết Chỉnh Một Số Hoạt Động Viết Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 11 Để Khuyến Khích Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 18, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-18_10-44-48.png
    Thiết Chỉnh Một Số Hoạt Động Viết Trong Sách Giáo Khoa Tiếng Anh 11 Để Khuyến Khích Học Sinh Trường THPT Đường An Học Kĩ Năng Viết
    The introduction of new English 10, 11, 12 textbook to school curriculum in 2006, 2007 and 2008 has marked a dramatic change in the way English is taught. Along with three skills, namely, speaking, listening, reading, writing has been put in priority and integrated in the textbook. Although the books have shown a great deal of improvement as compared with the old series of grammar-based it seems that not all activities or tasks in the books, especially in writing part are suitable to the different teaching and learning contexts of different localities within Vietnam. After 5 years teaching new English 11 at Duong An high school, I find out that in comparison with other three skills, writing is considered the most complicated to teach and still remains neglected due to students‟ low level proficiency, time constraints and low motivation. When students write, they find themselves confused with word choice, grammatical use, organization and generation of ideas.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Thị Thơm Thơm
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thúy
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006035
    https://nitro.download/view/8C21B92D16FA7AC
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page