Luận Văn Thạc Sĩ Thiết Kế Bài Tập Bổ Trợ Dạy Phụ Âm Tắc Xát Dựa Trên Giáo Trình English Pronunciation In Use Của Mark

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_10-59-4.png
    Thiết Kế Bài Tập Bổ Trợ Dạy Phụ Âm Tắc Xát Dựa Trên Giáo Trình English Pronunciation In Use Của Mark Hancock Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Chuyên Anh Tại Trường CĐSP Lạng Sơn
    The new trend of teaching EFL has undergone the shift from linguistic competencies to broader communicative competencies. This leads to the fact that the need for the integration of pronunciation with oral communication is clearly realized. Therefore, pronunciation is such an integrated and integral part of EFL learning because of its direct effects on learners‘ communicative competencies that teaching pronunciation plays a really crucial role in teaching EFL. Despite the importance of pronunciation and teaching pronunciation to EFL students, this aspect is less taken into consideration and takes much of teachers‘ ignorance in the EFL classes - an idea shared by Kelly (1996) who dubs pronunciation the ―Cinderella‖ area of foreign language teaching. This fact affects students' learning and they take little concern for pronunciation. Consequently, many students have poor knowledge of this aspect. They often make mistakes in articulating English sounds and they find it difficult to capture correct pronunciation.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Phạm Thanh Mai
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005648
    https://nitro.download/view/93A52F73F37E7F7
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page