Luận Văn Thạc Sĩ Thiết Kế Các Hoạt Động Sau Khi Nghe Theo Đường Hướng Giao Nhiệm Vụ Cho Học Sinh Khối 10

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-8_10-34-37.png
    Thiết Kế Các Hoạt Động Sau Khi Nghe Theo Đường Hướng Giao Nhiệm Vụ Cho Học Sinh Khối 10 Tại Trường THPT Lê Viết Tạo, Thanh Hóa
    English as a foreign language has become one of the integral and compulsory subjects of our secondary school‟s curriculum so far. The ultimate goal of teaching and learning English is learners‟ ability to use English for communicative purposes. In an attempt to attain this aim, the implementation of the new textbook among high schools had made a remarkable change in English teaching and learning method. Besides learning basic English grammar and pronunciation, students have to master the four English macroskills: listening, speaking, reading and writing. Among these skills, listening is considered as the most difficult one but makes a significant contribution to the process of language acquisition.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Huy Kỷ
    • Tác giả: Trương Thị Dung
    • Số trang: 70
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1035733
    https://nitro.download/view/DB94675547CFEB9
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page