Luận Văn Thạc Sĩ Thiết Kế Chương Trình Dạy Học Tiếng Anh Theo Nhiệm Vụ Cho Sinh Viên Chuyên Ngành Du Lịch

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-1_13-47-4.png
    Thiết Kế Chương Trình Dạy Học Tiếng Anh Theo Nhiệm Vụ Cho Sinh Viên Chuyên Ngành Du Lịch Trường Cao Đẳng Văn Hóa Nghệ Thuật Nghệ An
    The syllabus is often the initial communication tool that students receive as well as being the most formal mechanism for sharing information with students regarding any course. ―The syllabus as contract can serve as the document by which the classroom practices, expectations, and norms are discussed and codified. Any later ambiguities of meanings can be resolved by examining the contract that exists between the parties‖ (Danielson, 1995, p. 8) . One of the most popular types of syllabus is task-based syllabus which seemed to satisfy at least four of the rationales. First, it promotes the eventual uses of the target language by emphasizing the realworld resemblance of the tasks with the purpose of preparing the students for the real-world tasks. Second, tasks derived from the analysis of learners‘ needs increase learners‘ interest and motivation (Robinson, 2001, p. 267).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Bùi Thị Quỳnh Mai
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005717
    https://nitro.download/view/D6D675C3AA894D0
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page