Luận Văn Thạc Sĩ Thiết Kế Một Bài Kiểm Tra Tiếng Anh Cuối Kì Cho Học Sinh Lớp 12 Không Chuyên Ngữ

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-13_12-2-36.png
    Thiết Kế Một Bài Kiểm Tra Tiếng Anh Cuối Kì Cho Học Sinh Lớp 12 Không Chuyên Ngữ Tại Trường Trung Học Phổ Thông Lê Quý Đôn - Đống Đa, Hà Nội
    Assessment plays a significant part in the field of linguistics. It allows teachers as well as administrators to make important decisions regarding the proficiency, placement, and achievement of second language learners. Among some kinds of assessment, testing is the one that is typically used at the end of a stage of instruction to measure students‟ achievement. Henning (1987, p. 1) says that the most common purpose of language tests is “to pinpoint strengths and weaknesses in the learned abilities of the student”. Heaton (1990, p. 9) also shares the idea that it is “to find out how well the students have mastered the language areas and skills which have just been taught”.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Thị Hạnh
    • Tác giả: Vũ Hoàng Dung
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005805
    https://nitro.download/view/604EB37CBBD4B62
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page