Luận Văn Thạc Sĩ Thiết Kế Một Số Hoạt Động Nói Bổ Sung Cho Giáo Trình Lifelines Elementary Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_21-0-21.png
    Thiết Kế Một Số Hoạt Động Nói Bổ Sung Cho Giáo Trình Lifelines Elementary Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Trường Cao Đẳng Nghề Kỹ Thuật Mỹ Nghệ Việt Nam
    Because of the economic development and the social, cultural integration between the countries, English has become a very popular communicative means in the modern world. In Vietnam, English is considered as one of the most vital working tools in most of the career requirements. English language has been taught and learnt widely for a long time in Vietnam. However, most of the learners cannot use English naturally and frequently and they have not achieved the high communicative effect in English. There exist many reasons for this situation. In the high school, English has been taught as the compulsory subject, but learners have not been motivated in using English as the essential means. In addition, although learners can be aware of the importance of English, they have not been put the suitable environment to communicate in English.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phan Thị Vân Quyên
    • Tác giả: Đoàn Thị Lê
    • Số trang: 74
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006449
    https://nitro.download/view/751D7E39AB16A29
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page