Luận Văn Thạc Sĩ Thực Hành Phản Hồi Theo Cặp Trong Kỹ Năng Viết Đoạn Của Sinh Viên Năm Thứ 3

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_10-52-49.png
    Thực Hành Phản Hồi Theo Cặp Trong Kĩ Năng Viết Đoạn Của Sinh Viên Năm Thứ 3 Trường Cao Đẳng Sư Phạm Hà Nam
    The main aim of this minor thesis is to examine the way in which the third- year students of HCE give feedback to their peer‟s written paragraphs, the difficulties students might encounter when responding to their peer‟s writing, to find out whether the method is effective. In order to get adequate information for the study, document analysis of students‟ peer written feedback and survey method were applied. The participants involved in the study were 20 third- year students from 2 classes of HCE. The data analyzing suggests that the students gave feedback on all areas of the paragraph especially on grammar and vocabulary. And, the study results also reveal that peer feedback is effective to the students‟ learning of writing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Huỳnh Anh Tuấn
    • Tác giả: Phạm Thị Hồng
    • Số trang: 65
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1066367&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/DE8F9C7A55B2E4A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page