Luận Văn Thạc Sĩ Thực Tiễn Áp Dụng Hình Thức Phản Hồi Từ Bạn Học Trong Việc Dạy Kỹ Năng Viết Cho Sinh Viên Năm Thứ 2

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_11-22-50.png
    Thực Tiễn Áp Dụng Hình Thức Phản Hồi Từ Bạn Học Trong Việc Dạy Kỹ Năng Viết Cho Sinh Viên Năm Thứ 2 - Khoa Sư Phạm Tiếng Anh Trường Đại Học Ngoại Ngữ - ĐHQG Hà Nội
    The teaching of English has undergone different waves of change throughout its history. With regards to writing teaching in particular, there exists a recent shift from the traditional focus on the product of writing to the process of writing (Hinkel, 2000). A writing process then includes five stages, namely prewriting, drafting, revising, editing, and publishing. The process approach is said to empower its students, enabling them to make clearer decisions about the direction of their writing by means of “discussion, tasks, drafting, feedback and informed choices [thereby] encouraging students to be responsible for making improvements themselves”.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đinh Hải Yến
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thu Hằng
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005777
    https://nitro.download/view/374BDBF47F51E25
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page