Luận Văn Thạc Sĩ Thực Trạng Dạy Và Học Kỹ Năng Nghe Ở Trường THPT Tây Hồ - Hà Nội - Thực Trạng Và Giải Pháp

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-12_11-34-24.png
    Thực Trạng Dạy Và Học Kỹ Năng Nghe Ở Trường THPT Tây Hồ - Hà Nội - Thực Trạng Và Giải Pháp
    With Vietnam’s entry into the WTO and opening its markets to the outside world, the demand for English speaking proficiency among people is rising. In recent years, the communicative approach has become more and more widely used in teaching and learning English at tertiary education and therefore, students’ communicative competence has been stressed. The needs of communication make listening teaching a priority all over the country. The need for competence in listening in English learners is increasingly recognized, so listening teaching has recently attracted considerable attention. However, careful observation of High School teaching practice has found that the teaching of listening skills is still the weak link in the language teaching process. Despite students having mastered the basic elements of English grammar and vocabulary, their listening comprehension is often weak.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thị Vượng
    • Tác giả: Nguyễn Thị Phương Quỳnh
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006459
    https://nitro.download/view/F4F01A84B694C2F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page