Luận Văn Thạc Sĩ Thực Trạng Dạy Và Học Kỹ Năng Nghe Tiếng Anh Tại Khối Lớp 10 Trường THPT Yên Mô B, Tỉnh Ninh Bình

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 14, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-14_11-12-28.png
    Thực Trạng Dạy Và Học Kỹ Năng Nghe Tiếng Anh Tại Khối Lớp 10 Trường THPT Yên Mô B, Tỉnh Ninh Bình
    It is undeniable that English has become a common means of communication all over the world today. Being aware of its importance, Vietnam has felt an urge to train its citizens to have greater competence in the use of English for communication. That is the reason why the Ministry of Education and Training (MOET) has implemented a curricular change in schools since 2002. The new curriculum aims to enable school students to communicate in English at the basic level in all modes of communication i.e. listening, speaking, reading, and writing (Van et al, 2006, p. 3). In order to achieve this aim, a set of textbooks has been issued for students from grade 6 to grade 12. The textbook is claimed to be themebased and skill-based, with the adoption of the “two currently popular teaching approaches, i.e. the learner-centred approach and the communicative approach. A focus is on task-based teaching as the leading methodology” (Van et al, 2006, p.12). Obviously, the ultimate goal of the textbook is to develop students‟ communicative competence.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Đỗ Bá Quý
    • Tác giả: Đỗ Thị Ngân
    • Số trang: 80
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006269
    https://nitro.download/view/35D669480A4FC69
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page