Luận Văn Thạc Sĩ Tìm Hiểu Khoảng Trống Trong Phong Cách Giảng Dạy Của Giảng Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 23, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-23_10-11-5.png
    Tìm Hiểu Khoảng Trống Trong Phong Cách Giảng Dạy Của Giảng Viên Và Phong Cách Học Tập Của Sinh Viên Tại Khoa Ngoại Ngữ, Đại Học Thái Nguyên
    English language teaching and learning styles play a crucial role in the success of both teachers and learners. Research has shown that a match between learning styles and teaching styles will improve students learning experience and achievements (Cornett 1983). According to Willing (1988 p.1) “An effort to accommodate learning styles by choosing suitable teaching styles, methodologies and course organization can result in improved learner satisfaction and attainment”. Whereas, the mismatch between teachers‟ teaching styles and learners‟ learning styles is very likely to happen and it not only leads to students‟ frustration and demotivation in learning but also greatly affects their performances. Instructors, confronted by low test grades, unresponsive or hostile classes, poor attendance and dropouts, may become overly critical of the students or begin to question their own competence as teachers.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Lê Văn Cảnh
    • Tác giả: Trần Thị Ngân
    • Số trang: 100
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2017
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1068738&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/08D3DD9A4261CAA
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page