Luận Văn Thạc Sĩ Tìm Hiểu Lối Diễn Đạt Khó Hiểu Do Phân Chia Đoạn Phát Âm Không Hợp Lí Của Sinh Viên Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_9-54-9.png
    Tìm Hiểu Lối Diễn Đạt Khó Hiểu Do Phân Chia Đoạn Phát Âm Không Hợp Lí Của Sinh Viên Tiếng Anh Trình Độ Tiền Trung Cấp Ở Trường Đại Học Phương Đông
    As the case in a number of Vietnam universities, many students of English major at Phuong Dong University have troubles in dividing tone units in conversations, oral presentations, reports and even in reading aloud activity. Recently, I have been in charge of two groups of preintermediate students in their second year and I have found that they have great difficulty in tone unit segmentation and often fail to make themselves understood, especially in natural speech. Nonetheless, teachers as well as students do not realize the fundamental reasons for the situation. They generally blame it on learners‟ low level of proficiency. As a result, the same circumstance remains with the students in the coming terms when they‟re required to make longer and more eloquent speech. Hence, it is time for Vietnamese teachers of English to concern about this significant aspect to work out suitable solutions to the learners‟ problems in tone unit dividing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Nguyễn Bách Thảo
    • Tác giả: Lê Thị Phương Mai
    • Số trang: 53
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005719
    https://nitro.download/view/EB2877070A4511F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page