Luận Văn Thạc Sĩ Tìm Hiểu Những Khó Khăn Trong Việc Đọc Hiểu Tiếng Anh Chuyên Ngành Của Sinh Viên Năm Thứ Hai

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 19, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-19_10-18-28.png
    Tìm Hiểu Những Khó Khăn Trong Việc Đọc Hiểu Tiếng Anh Chuyên Ngành Của Sinh Viên Năm Thứ Hai Khoa Kế Toán Của Trường Cao Đẳng Nghề Cơ Điện Hà Nội
    Learning English now is not only an interest but also a practical thing for many people. Learning English means learning four related skills: listening, speaking, reading and writing. In teaching and learning English as a foreign language in Vietnam, reading has always received a great deal of attention. This is understandable because English is taught and learnt in non-English environment, so reading is not only the important means to get knowledge but also means of further study. What is more, by means of English, the learners can take it professionally in their future work as well as in reading their specialized materials. It is exactly true for students of accounting. At Hanoi Vocational Training College for Electro-Mechanics (HVTCEM), after finishing 120 general English periods, students of accounting department begin to take 60 ESP periods. Being an ESP teacher of economics, the researcher has always been aware of the importance of developing reading skill for accounting students.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Đinh Thị Tuyết Thoa
    • Số trang: 66
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006020
    https://nitro.download/view/EB2CB239D2DF127
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page