Luận Văn Thạc Sĩ Tìm Hiểu Phương Pháp Dạy Học Thực Thi Nhiệm Vụ Trong Giảng Dạy Tiếng Anh Chuyên Ngành Cho Sinh Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 10, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-10_14-58-1.png
    Tìm Hiểu Phương Pháp Dạy Học Thực Thi Nhiệm Vụ Trong Giảng Dạy Tiếng Anh Chuyên Ngành Cho Sinh Viên Không Chuyên Năm Hai Ở Học Viện Tài Chính
    English is being taught as a foreign language in Vietnam from Elementary school. It is also used as a medium of instruction in secondary and tertiary level of education. Although the students have learnt English for a long time, they are unable to reach the expected proficiency level when they start tertiary education. Over the years, different approaches, methods and procedures, have been employed to help learners learn English. Some traditional methods are GTM (Grammar Translation method), ALM (Audio Lingual method). These methods are teacher- center, and focus on linguistic accuracy rather than interactive or communicative competence of learners. Learners are often passive in class and have difficulties communicating in the real life.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Cao Thúy Hồng
    • Tác giả: Vũ Thị Phượng
    • Số trang: 73
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006511
    https://nitro.download/view/CD4B726BF91D618
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page