Luận Văn Thạc Sĩ Tìm Hiểu Về Các Yếu Tố Gây Ra Sự Lo Lắng Của Học Sinh Lớp 10 Trong Các Giờ Học Đọc Hiểu Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_22-2-32.png
    Tìm Hiểu Về Các Yếu Tố Gây Ra Sự Lo Lắng Của Học Sinh Lớp 10 Trong Các Giờ Học Đọc Hiểu Tiếng Anh Ở Trường THPT Tam Đảo
    The purpose of this study aimed at finding the sources of the students‟ English reading anxiety at Tam Dao high school, Vinh Phuc. The study has been conducted in the form of survey research with the informants of 70 students in grade 10 were taken as the subjects. The main instruments employed for the data collection were survey questionnaires for the students of the school. Besides, to back up the validity of the collected data from questionnaires, semi-structured interviews were conducted to 5 randomly selected students who have already done the survey questionnaires. The results of this study have shown that the 10th form students often have anxiety with the reading text factors, the personal factors and time constraint. As a result of the study, some suggestions for dealing with reading anxiety were proposed to reduce their reading anxiety and helps students to obtain desirable results in learning reading. Finally, it is hoped that the results of this study could be of much benefit for developing teaching and learning reading English at Tam Dao high school, Vinh Phuc.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Ngô Hữu Hoàng
    • Tác giả: Triệu Thị Hoài Thu
    • Số trang: 71
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1064919&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/196C4B2F3DE69C0
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page