Luận Văn Thạc Sĩ Tính Hiệu Quả Khi Sử Dụng Trò Chơi Trong Việc Dạy Ngữ Pháp Cho Học Sinh Cấp II Trường Phổ Thông

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 6, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-6_11-7-58.png
    Tính Hiệu Quả Khi Sử Dụng Trò Chơi Trong Việc Dạy Ngữ Pháp Cho Học Sinh Cấp II Trường Phổ Thông Song Ngữ Quốc Tế Wellspring - Nghiên Cứu Hành Động
    This study was conducted as action research in which students were taught on how to process grammar deeply by applying games as supplementary activities in English grammar teaching and learning. The study first aimed at enhancing junior high school students’ motivation at Wellspring International Bilingual School to study grammar and balance grammar learning with other skills learning (Speaking, Listening, Reading, and Writing); and then, recognizing if using games as supplementary activities increase students’ motivation in studying grammar. For the accomplishments of these purposes, fifteen students in class 789A3 at Wellspring International Bilingual School in Long Bien District, Hanoi, Vietnam were involved in the study. The present study tends to use qualitative method with the support of quantitative method.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Ngô Hữu Hoàng
    • Tác giả: Nguyễn Hồng Nhung
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1052921&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/657895C93BEB2F8
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page